perjantai 5. marraskuuta 2010

Ystävyyden kapula osui kohdalleni

Ralliradan varikon Ylva ojensi minulle ystävyyskapulan. Kiitos!


Kapulassa kysellään lapsuusajan haaveita ja muistoja. Tiukka tehtävä. Minulla ei ole hirvittävästi mielikuvia lapsuudestani. Joku psykologi varmaankin päättelee lapsuuteni olleen kurja. Kyllä se minusta ihan onnellinen oli, mutta kun en vaan enää muista. Siitä on niin kauan aikaa.

1. Mitä vastasit pienenä kysymykseen: "Mikä sinusta tulee isona?"
Opettaja. Äidin, siskon ja kahden tädin esimerkin perässä. Ei tullut minusta opettajaa.

2. Mitkä olivat sarjakuvien/piirrettyjen lemppareita?
Hevoshullulehdestä niitä luettiin. Hevosia ja poneja niissä kauheesti hoidettiin.

3. Lempileikkejäsi?
Rofee ja polee läheisessä pimeässä metsässä fikkarin valossa. Ihan sairaan pelottavaa, mutta niin siistiä.

4. Parhaat synttärisi ja miksi?
Oisko ollut 9-v synttärit. Keksittiin leikkiä kalsarihippaa, kun löydettiin pyykkikorista isoveljen likaiset kalsarit.

5. Mistä urheilusta pidit/harrastit?
Ratsastus, ratsastus, ratsastus. Mikään muu ei merkannut mitään.

6. Ensimmäinen musiikki-idolisi?
Olin jo teini, kun kävin ekassa konsertissa. Dingon ilmaiskonsertti vantaalaisen jäähallin pihalla. Sitä ennen tais olla Armi ja Danny.

7. Paras joululahjasi/ muu lahjasi, jonka olet saanut?
60 cm korkea nukke, isompi kuin oikea vauva. Sain sen 5-vuotiaana joululahjaksi. Tämä jäi mieleeni siksi, että samaisena jouluna minulle selvisi totuus joulupukista.

8. Mitä olisit halunnut elämässäsi tehdä, jota et vielä ole tehnyt?
Hypätä laskuvarjolla.

Lähetän viestikapulan eteenpäin Kotoisaa Arkea -blogin Helille.
 
ps. tervetuloa lukijoiksi juneglooms, Vintage-Sunflower, TaiNa ja Aino-Maija

2 kommenttia:

  1. Kiitos!! Minä vastaan tähän varmasti piakkoin, varmaan jo nyt viikonlopun aikana.

    VastaaPoista
  2. Jotenkin tutun kuuloista: Hevoshullu-lehti ja ratsastus. Ja Dingo :) Mäkin olin kerran niiden konsertissa ja ihmettelin kun yks mun kaveri itki siellä kun sen mielestä se oli niin ihanaa. Mua ei itkettänyt... ei vissiin sit ollut ihan NIIN ihanaa. Mutta olipa ne aikoja ;)

    VastaaPoista